3 Eylül 2013 Salı

zihniyet

Bıktım, bıktım baskılarınızdan, zorlamalarınızdan!  Değiştirmek istediklerinizden bıktım, kabul edemediklerinizden, size ait isteklerinizden bıktım… Bana bencil derken siz,  neden bencil olduğumu anlayamamanızdan bıktım… Sahte görüntülerinizden bıktım… Kendi kirli düşüncelerinizi başkalarında görme çabalarınızdan bıktım… Bağnaz görüşlerinizi yüceltip insanları yargılamalarınızdan bıktım…  Gözlerinizdeki yalanlardan, anlayamadıklarınızı aşağılamalarınızdan bıktım…

Sevgiyle kurulan bağları isimlendirmenizden, sevgiyi tek tipleştirmenizden bıktım…  Renksiz hayatlarınızı gökkuşağına kıyaslamanızdan bıktım…  Kendinize olan inancınızı zorla pazarlamanızdan,  hoşgörüyü yozlaştırıp zorba olmanızdan bıktım… Kadınlara et erkeklere uçkur diyen zihniyetinizden bıktım… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder