27 Ağustos 2013 Salı

‘O SÖZ’


                                                           
Sözler, her dudaktan aynı seslerle dökülürken kiminde gürleyen bir ırmak, kiminde kuruyan bir dereyi anımsatırlar.. Her türlü sözü söyledim bu yaşıma kadar ama öyle bir söz var ki hiç coşarak çıkamadı dudaklarımdan… o kadar çok duydum ki namını türlü dudaklardan, o kadar bekledim ki varlığını…
Hep bir arayışla her dudaktan denedim şansımı…  Her arayışım buruk bir hayal kırıklığı oldu zamanla, üzüldüm ama ağlayamadım. Sanki kuru dereler oldu gözyaşlarım...
O şansı bulanlar yakındılar bana, lanetler ettiler şanslarına, küfürler ettiler o dudaklara… Ama bilmedikleri; küfürlerimi savuracağım, aşkımı haykıracağım bir dudağı ben bulamadım…
Yokluğuyla boş olmaktansa acısıyla dolu olmayı yeğlediğimi nerden bileceklerdi tabi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder